Isabel Kluth Director Marketing and Communications Northern Europe

Prologis Isabel Kluth

Isabel Kluth geeft als Director Marketing & Communications Northern Europe leiding aan de marketing- en communicatiewerkzaamheden van Prologis in Duitsland, de Benelux en Zweden. Ze is verantwoordelijk voor alle externe communicatie, inclusief online en social media. Haar takenpakket omvat ook de productie van marketingmateriaal en deelname van Prologis aan belangrijke sectorevenementen, zoals Expo Real en andere beurzen voor transport en logistiek.

Verder is het haar taak om het merk Prologis bij alle relevante doelgroepen een prominente plaats te geven in de conversatie rond logistieke thema’s. Ze investeert daartoe in de profilering van de onderneming via marketing- en pr-kanalen, in nauwe samenwerking met haar eigen staf en externe dienstverleners. Belangrijk aandachtspunt daarbij is het ontwikkelen van strategieën voor optimale samenwerking, creativiteit en efficiency.

Kluth kwam in 2014 bij Prologis. Daarvoor was ze zes jaar marketing- en communicatiemanager bij logistieke dienstverlener CHEP, met verantwoordelijkheid voor marketing en de externe en interne communicatie voor West- en Noord-Europa. Van 2002 tot 2007 werkte ze voor de automotive-toeleverancier Valeo in Parijs en Stuttgart als manager wereldwijde externe communicatie en marketing.

Kluth studeerde rechten aan de universiteit van Bonn. Naast haar moedertaal Duits spreekt ze vloeiend Engels en Frans.