De passie spatte eraf tijdens de partnerbijeenkomst van het Prologis Property Management Team in het hoofdkwartier op de Amsterdamse Zuidas. Het samenzijn stond in het teken van nadere kennismaking en, vooral ook, kennisdeling.

Kennisdeling is ‘key’ bij Prologis. Dat bleek wel uit de aftrap die Sandra van Deijl, Senior Property Manager bij Prologis, gaf aan het begin van de ochtendsessie. “De lat bij ons ligt hoog,” benadrukte ze. Al was het maar vanuit het streven om jaarlijks hoge ogen te blijven scoren bij het wereldwijde onderzoek door Kingsley naar klanttevredenheid onder de huurders van Prologis. Dat vraagt om teamwork.

"We want to be the best"

Voor de beeldvorming werden de aanwezigen getrakteerd op een aantal prikkelende quizvragen over het werkveld. Met als uitsmijter: “Hoeveel vierkante meter denken jullie dat wij als Prologis in Nederland onder beheer hebben?” Zelfs de hoogste bieders kwamen amper in de buurt van het juiste antwoord: 1,8 miljoen vierkante meter. Dergelijke afmetingen beheer je niet alleen, maar samen. Dat betekent elkaar beter maken. Nóg beter, benadrukte Sandra. En er vervolgens met een knipoog - op z’n Amerikaans - aan toe te voegen: “We want to be the best.”

In de zaal werd enthousiast geknikt. Ook de partners van Prologis streven immers naar het allerhoogste. Zij zijn de besten in hun soort. Van Dorp als facilitaire dienstverlener met circa 1000 medewerkers vanuit 15 regionale vestigingen. Het Duitse Hörmann is wereldwijd een begrip op het gebied van deuren en kozijnen. Ook Van Rijn Brandveiliging BV uit het Zeeuwse Tholen heeft een naam hoog te houden in het eigen vakgebied. En – nog enigszins nieuw als partner – hovenier Donkergroen uit Sneek geldt als de grootste ‘groendenker’ van Nederland.

Partner Event 2
 

Trots op samenwerking

De informele bijeenkomst stond bol van de vlotte betogen en bijzondere inzichten. Met als rode draad: elkaar scherp houden voor de toekomst. “Uiteindelijk gaat het toch om de klanttevredenheid,” zo vatte Martin ten Brummeler de bijeenkomst samen namens Van Dorp. “Dat begrip staat bij alle betrokken bedrijven hoog in het vaandel. We zijn echt trots om samen te werken met Prologis. Een belangrijke strategische partner waarmee het prettig ‘doorontwikkelen’ is.”

Nadenken over de dag van morgen valt misschien niet altijd mee, benadrukte Martin. “We zitten toch allemaal in de hectiek van de dag van vandaag. De business gaat gewoon door. Maar juist daarom is het belangrijk je te blijven focussen op de toekomst. En zo nieuwe ideeën opdoen. Dat er nog maar vele bijeenkomsten mogen volgen.”

“Die komen er zeker,” aldus Jessica Pilkes, Director Property Management Benelux bij Prologis. “Het delen van informatie is nodig om elkaars belangen te blijven onderkennen. We beschikken over een enorme portefeuille. Alleen door een nauwe band met onze partners kunnen we ons doel bereiken: het beste servicen van de klant. 

Ouder artikel
Voorloper in innovatie: Robbert Heekelaar (Prologis) in podcast over de laatste trends

LATEN WE BEGINNEN

Elke connectie begint met een gesprek. Ons team staat klaar om te helpen.