Prologis ontvangt prestigieuze branding award

Het European Real Estate Brand Institute (REB Instituut) heeft Prologis uitgeroepen tot het sterkste Europese vastgoedontwikkelaarsmerk van 2018 in de categorie “Logistiek”. De merkindex van het REB-instituut, de grootste wetenschappelijk erkende Europese studie naar de merkwaarde van vastgoedontwikkelaars, heeft sinds 2009 meer dan 1.400 vastgoedbedrijven jaarlijks geëvalueerd op een aantal prestatie-indicatoren (KPI's). De score van Prologis op de gemeten KPI's is (consistent) gestegen en leidt nu de merkindex van de top 100 van vastgoedontwikkelaars.

De studie is gehouden onder 94.868 vakprofessionals in 47 landen in Europa. Het onderzoek is uitgevoerd met behulp van een merkwaardemodel dat kwalitatieve en kwantitatieve methoden combineert. Dit jaar scoorden in zijn algemeenheid de aspecten ‘regionale bedieningscompetentie’, ‘innovatiekracht’ en ‘conversiesterkte’ hoog. Alle aspecten geven een indruk hoe effectief een merk actie beïnvloedt.

"We evalueren voortdurend ons merk en richten ons op de gebieden die ons onderscheiden. Deze prijs is een indicator dat onze merkstrategie vruchten afwerpt ", zegt Marta Tesiorowska, vice president, hoofd marketing en communicatie Europa.

"Onafhankelijke en wetenschappelijke erkenning van onze merkwaarde is belangrijk. Het verhoogt de lat voor de verdere ontwikkeling van ons merkaandeel."

Related Features