Wij geloven dat de beste ervaringen samen worden opgebouwd. Of het nu gaat om het bieden van extra ondersteuning in tijden waarin dat belangrijk is, of door te reageren als we nodig zijn, het is onze prioriteit om de behoeften van onze klanten en partners te begrijpen, zodat we oplossingen kunnen bieden toekomstbestendig zijn en verder rijken dan vier muren en één dak.

Met een klantgerichte aanpak, gekoppeld aan een ambitie tot innovatie, verliezen we nooit de basisprincipes uit het oog waarop levenslange samenwerkingsverbanden worden gebouwd. Dit helpt ons de ruimtes en plaatsen te creëren waar de bedrijven van onze klanten kunnen floreren, waar hun medewerkers graag komen werken en waar de gemeenschap en de natuur kunnen floreren. 

Onlangs werd de kwaliteit van onze ontwikkelingsprestaties en de aandacht voor klant- en ESG-gerichte oplossingen ook erkend door de vastgoedgemeenschap. Op 28 mei werden we door het in Duitsland gevestigde European Real Estate Brand (REB) Institute uitgeroepen tot Europa's meest herkenbare logistieke vastgoedmerk 2020. Prologis werd daarnaast erkend in twee regionale categorieën (in de Benelux en Centraal- & Oost-Europa) als het sterkste logistieke vastgoedmerk, na de jaarlijkse evaluatie door het REB van meer dan 1.000 vastgoedmerken in heel Europa.

"We zien dat de weg die we twee jaar geleden zijn ingeslagen, na onze nominatie voor 2018, de juiste richting was. Deze erkenning toont dat onze focus op het bedienen van onze interne en externe klanten cruciaal is voor het opbouwen van een topmerkprofiel. Onze merkstrategie is gefundeerd op ons commitment om sterke relaties op te bouwen met al onze partners en medewerkers, gebaseerd op dialoog en begrip. Aandacht voor deze basisprincipes is de sleutel tot het leveren van duurzame, innovatieve en data driven oplossingen die waarde toevoegen aan de activiteiten van onze klanten", zegt Ben Bannatyne, president Prologis, Europa.

"Bij het opbouwen van het merk van Prologis in de regio, richten we ons consequent op gebieden die ons onderscheiden en definiëren. Als onderdeel van die strategie richten we ons op een coherent geïmplementeerde boodschap gebaseerd op emoties en fundamentele waarden. Hierdoor wordt het merk Prologis zowel authentiek als herkenbaar beschouwd. We zijn verheugd dat onze regionale partners dit intuïtief voelen en Prologis associëren met integriteit en betrouwbaarheid. Dit motiveert ons sterk om door te gaan met het bouwen van een sterk en uitstekend merk op de markt ", aldus Marta Tęsiorowska, VP , Head of Marketing & Communications Europe. 

De Real Estate Brand Value Study is de grootste empirische merkstudie in de Europese vastgoedsector en vormt de basis voor een top 100-merkindex van zowel vastgoedontwikkelaars als investeerders, makelaars en geïntegreerde vastgoedbeheerders in Europa. Het onderzoek monitort jaarlijks verbeteringen in de belangrijkste prestatie-indicatoren om de positionering van de belangrijkste vastgoedbedrijven in Europa te meten.

Real estate brand award
Ouder artikel
Prologis lanceert Europees programma voor het verminderen van de CO2-uitstoot en het beschermen van regenwouden
Nieuwer artikel
Zesde uitgave: Versnelde ontwikkeling detailhandel kan vraag naar gunstig gelegen logistieke ruimte stimuleren

LATEN WE BEGINNEN

Elke connectie begint met een gesprek. Ons team staat klaar om te helpen.