AMSTERDAM (7 november 2018) - Prologis, Inc., de leider in logistiek vastgoed kondigt vandaag een langjarige huurovereenkomst aan voor ca. 8.000 vierkante meter met Selecta/Pelican Rouge, een toonaangevende aanbieder van kwaliteitskoffies en koffie vending machines.

Boom DC1
Selecta/Pelican Rouge neemt vanaf oktober zijn intrek in het distributiecentrum Boom DC1, onderdeel van Prologis Park Boom, dat is gelegen op het industriepark Krekelenberg. Boom DC1 bestaat uit vier eenheden met een totale oppervlakte van ongeveer 40.000 vierkante meter aan distributie faciliteiten.

Langetermijnpartnership
“We kijken uit naar de samenwerking met Selecta/Pelican Rouge. We zijn verheugd dat is gekozen voor ons kwalitatief hoogstaand gebouw gelegen op één van de beste logistieke assen van België. Uit eerder onderzoek is immers gebleken dat de corridor Antwerpen-Brussel het best beantwoordt aan de logistieke noden”, aldus Marijn van den Heuvel, Director Leasing Officer Prologis Benelux, over de overeenkomst.

Groeiambitie
Tim Goossens, General Manager Belgium Selecta/Pelican Rouge, over de overeenkomst: “We groeien snel en zochten naar een centrale locatie voor onze landelijke distributie. Door het sterke netwerk en de kennis van Prologis zijn we in Boom uitgekomen. Vanuit hier willen we onze groeiambitie verder gestalte geven.”

Prologis werd bij de overeenkomst geadviseerd door de Groep Hugo Ceusters SCMS.

Prologis is één van de leidende dienstverleners in logistiek vastgoed in de Benelux en eigenaar van circa 2 miljoen vierkante meter aan logistiek vastgoed.

MEDIA CONTACT

Noord-Europa
België, Nederland, Duitsland, Zweden
Danielle van der Lem, Marketing & Communications Manager NER
Amsterdam, Nederland

OmnicomPublicRelationsGroup
Eline Badoux

LATEN WE BEGINNEN

Elke connectie begint met een gesprek. Ons team staat klaar om te helpen.