Als spin in het web tussen klanten en collega’s houdt Sandra van Deijl zich iedere dag bezig met klantgerichtheid

Sanda van Deijl

Sandra van Deijl

Real Estate & Customer Experience, Senior Manager

Sandra van Deijl, senior manager real estate & customer experience bij Prologis in de Benelux, ziet zichzelf als spin in het web tussen klanten en collega’s die om klanten heen ‘zoemen’. We spraken Sandra over haar werk en haar passie voor het organiseren van events voor een goed doel.

Kun je ons wat vertellen over je achtergrond?

Sandra: Bouwen en onderhoud hebben mij altijd al geïnteresseerd, zelfs als kind al. Als mijn kamer bijvoorbeeld ingericht moest worden, gaf mijn vader me lijm, een behangtafel en behang en stimuleerde mij om het zelf te doen. Deze aanpak heeft me in de richting van engineering gebracht, eerst als specialist, en later als allrounder in mijn huidige positie.

Vertel eens iets meer over je werkervaring

Sandra: Ik werkte 15 jaar lang voor Slavenburg, waar ik verantwoordelijk was voor het onderhoud van Prologis gebouwen. Gezien mijn ervaring met Prologis als bedrijf en mijn passie voor de sector, besloot ik om bij Prologis te gaan werken. En na bijna 15 jaar bij Prologis, eerst als vastgoedmanager en nu als senior manager Real Estate & Customer Experience, is dit een van de beste beslissingen die ik op zakelijk vlak heb gemaakt.

Hoe voorzie je altijd in de behoeften van jouw klanten?

Sandra: Ik vind het cruciaal om meelevend te zijn, en te denken vanuit het perspectief van de klant. Als spin in het web tussen klanten en collega’s kan ik optimaal aan de verwachtingen van onze klanten voldoen.

Wat vind je het leukste aan werken bij Prologis?

Sandra: Om te beginnen vind ik de cultuur bij Prologis heel prettig, je kunt altijd jezelf zijn en je mening uiten. Wat ik ook leuk vind aan Prologis is de inventiviteit. Je zal ons nooit horen zeggen dat we geen tijd hebben, we zoeken altijd naar de best mogelijke oplossing. En ik vind het geweldig om het Property Management Team te coachen. Wanneer ik samenwerk met minder ervaren collega’s, realiseer ik me ten volle hoeveel ervaring ik met me meedraag, op allerlei verschillende gebieden. Ik geniet ervan om mijn kennis te delen met het team, om zo hun skills te verbeteren, en tegelijkertijd ook die van mij.

Welke hobby’s en passies heb je, naast je werk?

Sandra: Ik houd van het organiseren van events voor een goed doel. Stelvio for Life is een goed voorbeeld, waarbij we een liefdadigheidsklim van 21 kilometer hebben georganiseerd op de Passo dello Stelvio in Italië, ter ondersteuning van universele toegang tot de behandeling van specifieke soorten kanker op basis van DNA-profielen. Ik heb ook geholpen bij de organisatie van de Prologis ski-trip voor de Noord-Europese regio. Mijn hobby’s, hiken, skiën en après-skiën, sluiten hier perfect op aan. Mijn andere passies zijn mijn familie en vrienden, en mijn Rhodesian Ridgeback.

Wat is het beste advies dat je met ons wil delen?

Sandra: Pluk de dag en geniet van het leven!

Miel Aerts

Zorgvuldig luisteren is cruciaal om de behoefte van onze...

LATEN WE BEGINNEN

Elke connectie begint met een gesprek. Ons team staat klaar om te helpen.